możliwość zorganizowania dedykowanych animacji dla Partnera,
wyróżnienie logotypem na planie stoisk,
możliwość ekspozycji jednego materiału brandingowego, typu flaga, balon itd.
możliwość dystrybucji ulotek, czy zbierania danych wśród uczestników,
możliwość wystąpienia na scenie – do 10 minut w porozumieniu z organizatorem,
logo partnera na materiałach reklamowych,
180 znaków na temat aktywności partnera w informacji prasowej o pikniku,
mailing z zaproszeniem na stoisko partnera do bazy 50 000 kontaktów,
dwa posty w social mediach,
opis animacji i stoiska w programie pikniku – do 500 znaków z grafiką,
logo w pasku logotypowym na głównej stronie projektu,
wyróżniony opis w programie i ekspozycja logotypu.
Koszt pakietu: 10 000 zł
Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij