Narodowy Dzień Sportu to wielka kampania społeczna, której celem jest zachęcenie Polaków do aktywnego życia, pełnego sportowych wyzwań i dobrej kondycji. To setki treningów w terenie, które odbywają się w całej Polsce – również w dużych i małych miastach.
Podczas 12. edycji planujemy organizację treningów w całym kraju, angażując lubianych i utytułowanych sportowców, ośrodki sportowe, siłownie i kluby fitness.
Zapraszamy do zostania Patronem Medialnym Narodowego Dnia Sportu 2024. To ważne wydarzenie i liczymy na Państwa wsparcie. W zamian proponujemy tytuł Patrona medialnego i szereg świadczeń wzajemnych. Szczegóły ustalamy z każdym indywidualnie.
Media branżowe
Proponujemy:
- Tytuł Patrona Medialnego Narodowego Dnia Sportu;
- Umieszczenie informacji/logo o patronacie w materiałach prasowych;
- Umieszczenie logo o patronacie na stronie www Narodowego Dnia Sportu z przekierowaniem do strony internetowej patrona;
- Możliwość wyboru konkretnych wydarzeń sportowych, przy których na stronie internetowej Narodowego Dnia Sportu pojawi się ikonka „Patron poleca” z logo Patrona.
Oczekujemy:
- Informowania o wydarzeniu na stronie internetowej w formie artykułu przynajmniej 2 razy przed wydarzeniem;
- W przypadku prasy poinformowanie o wydarzeniu w druku;
- Informowania o wydarzeniu w mediach społecznościowych (Facebook i/lub Instagram) przynajmniej 2 razy przed wydarzeniem;
- Wysłania mailingu do czytelników/odbiorców;
- Wysłania mailingu do klientów (firm i punktów sportowych), które mogą zostać potencjalnymi partnerami Narodowego Dnia Sportu;
- Zaangażowania się w kampanię w inny sposób – szczegóły do ustalenia.
Media lokalne
Proponujemy:
- Tytuł Lokalnego Patrona Medialnego Narodowego Dnia Sportu,
- Umieszczenie logo na podstronie lokalnej Narodowego Dnia Sportu z przekierowaniem do Państwa strony internetowej,
- Umieszczenie informacji/logo o patronacie w lokalnej informacji prasowej,
- Umieszczenie logo na lokalnych plakatach i innych lokalnych materiałach graficznych,
- Dodatkowe działania promocyjne związane z treningiem patronackim zorganizowanym przez patrona medialnego (dedykowane posty w mediach społecznościowych, informacja o treningu w harmonogramie wydarzeń na stronie internetowej);
Oczekujemy:
- Poinformowania o wydarzeniu na stronie internetowej w formie artykułu oraz (w przypadku prasy, telewizji i radia) poinformowania na łamach gazety / w programie telewizyjnym / audycji radiowej,
- Poinformowania o wydarzeniu w mediach społecznościowych (Facebook i/lub Instagram) przynajmniej 2 razy przed wydarzeniem,
- Wysłania mailingu do czytelników/odbiorców;
- Wysłania mailingu do klientów (firm i punktów sportowych), które mogą zostać potencjalnymi partnerami Narodowego Dnia Sportu;
- Zaangażowania się w kampanię w inny sposób – szczegóły do ustalenia.
Media ogólnopolskie
Proponujemy:
- Tytuł Patrona Medialnego Narodowego Dnia Sportu;
- Umieszczenie logo Patrona na stronie Narodowego Dnia Sportu z przekierowaniem do strony Patrona;
- Możliwość wyboru konkretnych wydarzeń sportowych, przy których na stronie internetowej Narodowego Dnia Sportu pojawi się ikonka „Patron poleca” z logo Patrona;
- Umieszczenie informacji/logo Patrona w ogólnopolskiej informacji prasowej;
- Umieszczenie logo na oficjalnych plakatach i innych materiałach graficznych;
- Dodatkowe działania promocyjne związane z treningiem patronackim zorganizowanym przez patrona medialnego (dedykowane posty w mediach społecznościowych, informacja o treningu w harmonogramie wydarzeń na stronie internetowej);
- Dedykowany post w mediach społecznościowych Narodowego Dnia Sportu informujący o objęciu patronatem medialnym.
Oczekujemy:
- Informowania o wydarzeniu na stronie internetowej w formie artykułu oraz (w przypadku prasy, telewizji i radia) poinformowania o wydarzeniu na łamach gazety/ w programie telewizyjnym/ audycji radiowej – przynajmniej raz przed wydarzeniem;
- Informowania o wydarzeniu w mediach społecznościowych (Facebook i/lub Instagram) przynajmniej 2 razy przed wydarzeniem;
- Wysłania mailingu do czytelników/odbiorców;
- Wysłania mailingu do klientów (firm i punktów sportowych), które mogą zostać potencjalnymi partnerami Narodowego Dnia Sportu;
- Umieszczenia relacji z Narodowego Dnia Sportu w mediach społecznościowych Patrona;
- Zaangażowania się w kampanię w inny sposób – szczegóły do ustalenia.