[vc_row css=”.vc_custom_1498825903911{padding-top: 50px !important;padding-right: 50px !important;padding-bottom: 50px !important;padding-left: 50px !important;}”][vc_column 0=””][vc_column_text]
[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”Szanowni Państwo,” font_container=”tag:h1|text_align:left|color:%234ca6da” google_fonts=”font_family:Open%20Sans%3A300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C600%2C600italic%2C700%2C700italic%2C800%2C800italic|font_style:700%20bold%20regular%3A700%3Anormal” css=”.vc_custom_1505390038073{padding-top: 50px !important;padding-bottom: 50px !important;}”][vc_column_text 0=””]
Uprzejmie proszę o dokładne zapoznanie się z poniższymi informacjami. Ułatwi to Państwu zorganizowanie swoich stoisk w dniu pikniku.
Piknik odbędzie się 14 września 2019 r. na Błoniach PGE Narodowego (teren między stacją PKP Warszawa Stadion oraz Aleją Zieleniecką). Wydarzenie odbędzie się na powietrzu. Wstęp jest oczywiście bezpłatny.
Piknik będzie trwał w godzinach 12:00-17:00. Odbywa się na zasadach imprezy masowej, dlatego bardzo ważne jest abyście przestrzegali Państwo harmonogramu montażu i demontażu oraz poniższych zasad. Nie przestrzeganie ich może nawet skutkować nie wpuszczeniem Państwa na teren pikniku.
Plan stoisk do pobrania:
[/vc_column_text][vc_single_image image=”12641″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_custom_heading text=”Harmonogram montażu:” font_container=”tag:h2|text_align:left|color:%234ca6da” google_fonts=”font_family:Open%20Sans%3A300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C600%2C600italic%2C700%2C700italic%2C800%2C800italic|font_style:700%20bold%20regular%3A700%3Anormal”][vc_column_text 0=””]Na teren imprezy masowej można wjechać od godziny 8:00 wejściem od strony Al. Zielenieckiej. Tu znajdziecie Państwo punkt informacyjny. Po wjechaniu na teren, prosimy zatrzymać się przy punkcie informacyjnym, gdzie dopełnicie formalności i organizatorzy wskażą Państwu miejsce na pikniku. Tu również prosimy o przekazanie pracownikom Fundacji Zwalcz Nudę oświadczeń dot. przekazania stoiska (poniżej). Prosimy wydrukować i wypełnić oświadczenie zgodnie z przesłanym wcześniej do nas formularzem.
UWAGA! Aby wejść i wjechać na teren imprezy masowej potrzebne są Państwu wejściówki i wjazdówki. Żadna osoba przed 12:00 nie będzie mogła wejść na teren imprezy masowej bez wejściówki. Żaden samochód nie wjedzie bez wjazdówki. Bardzo ważne jest więc żebyście mieli Państwo wejściówkę dla każdej osoby z Państwa firmy/instytucji, która będzie na pikniku. Wejściówki można odebrać w biurze Fundacji Zwalcz Nudę.[/vc_column_text][vc_icon icon_fontawesome=”fa fa-file-word-o” align=”center” link=”url:http%3A%2F%2Fnarodowydziensportu.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2FO%C5%9AWIADCZENIE-PARTNERA-PIKNIKU-14-ix-2019.docx|||”][vc_column_text 0=””]
OŚWIADCZENIE PARTNERA PIKNIKU
[/vc_column_text][vc_column_text 0=””]
Podczas poprzednich edycji pikniku zdarzało się, że Partnerzy przyjeżdżali na swoje stanowisko pół godziny przed rozpoczęciem wydarzenia, chcąc wjechać na teren autem – przypominam, że nie ma takiej możliwości. Nie przestrzeganie tej zasady może poskutkować nie wpuszczeniem Państwa na błonia. Podobnie wygląda kwestia demontażu – proszę pamiętać, że piknik kończy się o godzinie 17:00 i o tej godzinie swoją działalność kończą poszczególne stanowiska. W ubiegłych latach zdarzało się, że mimo ustalonego wcześniej harmonogramu, Partnerzy zamykali swoje stanowisko nawet dwie godziny wcześniej i opuszczali teren pikniku. Proszę pamiętać, że takie działania nie działają pozytywnie na Państwa wizerunek wśród uczestników wydarzenia.
[/vc_column_text][vc_column_text]
HARMONOGRAM:
- 8:00-9:15 – Wskazywanie stoisk Wystawcom, którzy mają własny namiot. W tych godzinach zapraszamy Partnerów z własnymi namiotami/konstrukcjami.
- 9:00-10:00 – Wskazywanie stoisk Wystawcom, którzy korzystają z namiotu organizatora (wg określonych Pakietów i zostało to wcześniej zgłoszone w formularzu).
- 10:00 – Do tej godziny wszystkie namioty muszą być rozstawione.
- 10:30 – Wszystkie samochody muszą opuścić teren imprezy masowej!
Lustracja i innych służb na terenie imprezy masowej. Lustracja będzie polegała na skontrolowaniu rozstawionych konstrukcji (namiotów) i porównaniu ich z planem stoisk, który został wcześniej zgłoszony do służb publicznych. Każdy pozostawiony sprzęt poza planem pikniku, w tym samochody zostaną przymusowo usunięte na koszt właścicieli. - 11:40 – Prosimy abyście osiągnęli Państwo pełną gotowość jeżeli chodzi o rozstawienie aktywności, potrzebnych materiałów, sprzętów itp.
- 12:00 – Start pikniku.
Najpóźniej o godzinie 10:30 do stoisk zostanie doprowadzony prąd.[/vc_column_text][vc_column_text]
MEBLE/NAMIOTY:
Przypominamy, że krzesła i stoły w konkretnej liczbie wypożyczamy Partnerom, którzy uwzględnili tę potrzebę w formularzu zgłoszeniowym. Przypominamy również, że jedynie Partnerzy, którzy zgłaszali, że rozstawią swój namiot (oraz podawali jego wymiary) mogą go rozstawić. Jeżeli nie zgłaszali Państwo namiotu – nie ma już możliwości rozstawienia go na terenie imprezy masowej. Generalnie nie ma możliwości rozstawienia konstrukcji powyżej 3 m wysokości, jeśli nam Państwo tego uprzednio nie zgłosiliście.
Partnerzy, którzy nie zgłosili zapotrzebowania w formularzu nie mają przewidzianych dodatkowych sprzętów.
Prosimy o odbieranie stołów i krzeseł (wg zgłoszonego zapotrzebowania) z punktu informacyjnego między godziną 9, a 10:00. Zapotrzebowanie zgłaszali Państwo mailowo.[/vc_column_text][vc_column_text]
PRĄD:
Wystawcy którzy mają dostęp do prądu proszę o zabranie przedłużaczy o długości min. 20m. Wszystkich, którzy mają sprzęt i korzystają z prądu proszę o przybycie tak, by nie zostawiać podpięcia się na ostatnią chwilę. Na każde stoisko jest przewidziany pobór wielkości 1 KW. Jeżeli ktoś z Państwa będzie potrzebował większego poboru – prosimy pilnie o informację do 3 września. Prąd zostanie doprowadzony do stoisk najpóźniej o 10:30.
W trakcie pikniku Wystawcy, którzy korzystają ze sprzętu grającego, komputerów, czy filmów – nie mogą zagłuszać innych Partnerów i SCENY. Puszczane dźwięki nie mogą być uciążliwe dla innych Wystawców.[/vc_column_text][vc_column_text]
GAŚNICE:
Ze względu na zasady jakie obowiązują przy organizacji imprezy masowej, każdy z Państwa przy swoim stoisku musi mieć gaśnicę (przypominamy, że każdy kierowca ma gaśnice w samochodzie – wystarczy, że weźmiecie ją Państwo na swoje stoisko).[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”HARMONOGRAM DEMONTAŻU:” font_container=”tag:h2|text_align:left|color:%234ca6da” google_fonts=”font_family:Open%20Sans%3A300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C600%2C600italic%2C700%2C700italic%2C800%2C800italic|font_style:700%20bold%20regular%3A700%3Anormal”][vc_column_text]
- 17:00 – Zamknięcie bram imprezy masowej, uczestnicy nie mogą już wejść na teren pikniku, koniec pikniku i aktywności na scenie.
- 17:30 – Do tej godziny uczestnicy wydarzenia mają czas na opuszczenie terenu pikniku.
Od 17:30 – Po tej godzinie można wjechać samochodami na teren imprezy masowej. Prosimy o odniesienie krzeseł i stołów do punktu informacyjnego oraz pozostawienie miejsca gdzie było Państwa stoisko w stanie zastanym przed piknikiem. Kontener na śmieci będzie znajdował się przy bramie od ulicy Siwca (od strony PKP Stadion), każdy z Państwa otrzyma worek na śmieci. Stan i liczbę mebli będzie weryfikować zgodnie z oświadczeniami Kamila Błąkała-Żurek. Koszt zaginionego stołu – 350 PLN brutto, koszt krzesła – 50 PLN brutto – pokrywa Partner, którego stanowiska zniknęły meble.
Na złożenie sprzętu i wyjechanie samochodami z terenu imprezy masowej mają Państwo czas do godziny 20:00. Jeżeli macie Państwo większe konstrukcje, należy nam to zgłosić – wtedy można opuścić teren do końca dnia. Żadne sprzęty nie mogą zostać na Błoniach PGE Narodowego na następny dzień.
Bardzo prosimy o posprzątanie po sobie miejsca w którym było Państwa stoisko i pozostawienie go w zastanym przed rozłożeniem stanie – zgodnie z informacją na podpisanym przez Państwa oświadczeniu.[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”WEJŚCIÓWKI, WJAZD SAMOCHODEM na teren imprezy masowej i PARKING” font_container=”tag:h2|text_align:left|color:%234ca6da” google_fonts=”font_family:Open%20Sans%3A300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C600%2C600italic%2C700%2C700italic%2C800%2C800italic|font_style:700%20bold%20regular%3A700%3Anormal”][vc_column_text]Tak jak wspominaliśmy, żadna osoba przed godziną 12:00 nie wejdzie na teren imprezy masowej bez wejściówki. Do 3 września prosimy o podanie orientacyjnej ilości osób dla których przygotować wejściówki na maila: oliwia@zwalcznude.pl
Wejściówki, wjazdówki i bilet parkingowy (oraz plakaty) można odebrać w biurze Fundacji Zwalcz Nudę, ul. Kickiego 1 lok u 4 (obok sklepu spożywczego i zakładu zegarmistrza, niedaleko Ronda Wiatraczna) do 12 września w godzinach 9:00-16:00. Nie ma możliwości wysłania tych materiałów do Państwa mailem.
Gdyby ktoś z Państwa nie mógł zjawić się u nas w tych godzinach – prosimy o wcześniejszą informację mailem.
W dniu pikniku – 14 września, aby rozpakować sprzęt na piknik możecie Państwo wjechać samochodem na teren imprezy masowej na 30 minut w godzinach 8:00 – 10:00. O godzinie 10:30 wszystkie samochody muszą opuścić teren imprezy masowej w związku z lustracją policji. Uwaga! Aby wjechać na teren imprezy masowej należy mieć wjazdówkę, którą można odebrać w biurze Fundacji Zwalcz Nudę. Po wypakowaniu rzeczy, maksymalnie po 30 minutach, prosimy o odstawienie samochodu na parking.
Parking przy Błoniach PGE Narodowego jest płatny (15 zł/dzień), ale jesteśmy w stanie zarezerwować Państwu bezpłatne miejsce parkingowe dla jednego samochodu na stoisko (do wyczerpania miejsc, zgodnie z kolejnością Państwa odbiorów). Parking dla Partnerów będzie w konkretnym miejscu – w załączeniu mapka. Tych z Państwa, którzy chcieliby skorzystać z parkingu proszę o przesłanie numeru rejestracyjnego auta mailem na oliwia@zwalcznude.pl.[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”Nagrody” font_container=”tag:h2|text_align:left|color:%234ca6da” google_fonts=”font_family:Open%20Sans%3A300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C600%2C600italic%2C700%2C700italic%2C800%2C800italic|font_style:700%20bold%20regular%3A700%3Anormal”][vc_column_text]Tych z Państwa, którzy zgodzili się przekazać nagrody na konkursy sceniczne bądź loterię fantową – prosimy o dostarczenie ich do naszego biura przed piknikiem – dzięki temu będziemy mogli je sfotografować i promować naszymi kanałami.
Pozostałych Wystawców zachęcam oczywiście do ufundowania nagród – rzeczowych, karnetów na zajęcia, warsztaty itp. Nagrody będziemy rozdawać w konkursach na przygotowanej na pikniku scenie tj. w miejscu gdzie odbędą się pokazy, prezentacje oraz wykorzystamy je podczas loterii fantowej (zysk z loterii przeznaczymy na Klub dla Rodzin Zwalcz Nudę, który prowadzimy na Pradze-Południe na trenach zagrożonych wykluczeniem społecznym, więcej na www.zwalcznude.pl).[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”Materiały promocyjne:” font_container=”tag:h2|text_align:left|color:%234ca6da” google_fonts=”font_family:Open%20Sans%3A300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C600%2C600italic%2C700%2C700italic%2C800%2C800italic|font_style:700%20bold%20regular%3A700%3Anormal”][vc_column_text]Materiały promocyjne do pobrania są TUTAJ. [/vc_column_text][vc_column_text]Kontakt:
Oliwia Kujawa
oliwia@zwalcznude.pl
tel. 508 853 701[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]