Narodowy Dzień Sportu to wielka kampania społeczna, której celem jest zachęcenie Polaków do aktywnego życia, pełnego sportowych wyzwań i dobrej kondycji. To setki treningów w terenie, które odbywają się w całej Polsce – również w dużych i małych miastach. W tym roku rozszerzamy też program o treningi online.

Podczas VIII edycji nie rezygnujemy  z tego, czym Narodowy Dzień Sportu słynie. Planujemy organizację treningów w całym kraju (jeśli pozwoli na to sytuacja epidemiologiczna, stosując się do wszystkich zasad bezpieczeństwa), angażując lubianych i utytułowanych sportowców, ośrodki sportowe, siłownie i kluby fitness.

Zapraszamy do zostania Patronem Lokalnym Narodowego Dnia Sportu 2020. To ważne wydarzenie i liczymy na Państwa wsparcie. W zamian proponujemy tytuł Patrona medialnego i szereg świadczeń wzajemnych. Szczegóły ustalamy z każdym indywidualnie.

Pakiet dla mediów branżowych

Proponujemy:

  • Tytuł Patrona Medialnego Narodowego Dnia Sportu;
  • Umieszczenie informacji/logo o patronacie w materiałach prasowych;
  • Umieszczenie logo o patronacie na stronie www Narodowego Dnia Sportu z przekierowaniem do strony internetowej patrona;
    Dodatkowe działania promocyjne związane z treningiem patronackim zorganizowanym przez patrona medialnego (dedykowane posty w mediach społecznościowych, informacja o treningu w harmonogramie wydarzeń na stronie internetowej itp.);
  • Publikacja dowolnego artykułu partnera medialnego na stronie Narodowego Dnia Sportu na temat sportowy (w specjalnie dedykowanej zakładce na stronie internetowej);
  • Możliwość wyboru konkretnych wydarzeń sportowych, przy których na stronie internetowej Narodowego Dnia Sportu pojawi się ikonka „Patron poleca” z logo Patrona.

Oczekujemy:

  • Informowania o wydarzeniu na stronie internetowej w formie artykułu przynajmniej 2 razy przed wydarzeniem;
  • W przypadku prasy poinformowanie o wydarzeniu w druku;
  • Informowania o wydarzeniu w mediach społecznościowych (Facebook i/lub Instagram) przynajmniej 2 razy przed wydarzeniem;
  • Wysłania mailingu do czytelników/odbiorców;
  • Wysłania mailingu do klientów (firm i punktów sportowych), które mogą zostać potencjalnymi partnerami Narodowego Dnia Sportu;
  • Zaangażowania się w kampanię w inny sposób – szczegóły do ustalenia.

Pakiet dla mediów lokalnych

Proponujemy:

  • Tytuł Lokalnego Patrona Medialnego Narodowego Dnia Sportu,
  • Umieszczenie logo na podstronie lokalnej Narodowego Dnia Sportu z przekierowaniem do Państwa strony internetowej,
  • Umieszczenie informacji/logo o patronacie w lokalnej informacji prasowej,
  • Umieszczenie logo na lokalnych plakatach i innych lokalnych materiałach graficznych,
  • Dodatkowe działania promocyjne związane z treningiem patronackim zorganizowanym przez patrona medialnego (dedykowane posty w mediach społecznościowych, informacja o treningu w harmonogramie wydarzeń na stronie internetowej);

Oczekujemy:

  • Poinformowania o wydarzeniu na stronie internetowej w formie artykułu oraz (w przypadku prasy, telewizji i radia) poinformowania na łamach gazety / w programie telewizyjnym / audycji radiowej,
  • Poinformowania o wydarzeniu w mediach społecznościowych (Facebook i/lub Instagram) przynajmniej 2 razy przed wydarzeniem,
  • Wysłania mailingu do czytelników/odbiorców;
  • Wysłania mailingu do klientów (firm i punktów sportowych), które mogą zostać potencjalnymi partnerami Narodowego Dnia Sportu;
  • Zaangażowania się w kampanię w inny sposób – szczegóły do ustalenia.

Pakiet dla mediów ogólnopolskich

Proponujemy:

  • Tytuł Patrona Medialnego Narodowego Dnia Sportu;
  • Umieszczenie logo Patrona na stronie Narodowego Dnia Sportu z przekierowaniem do strony Patrona;
  • Możliwość wyboru konkretnych wydarzeń sportowych, przy których na stronie internetowej Narodowego Dnia Sportu pojawi się ikonka „Patron poleca” z logo Patrona;
  • Umieszczenie artykułu/informacji o Narodowym Dniu Sportu Patrona w zakładce „Media o nas”;
  • Umieszczenie logo Patrona w ogólnopolskiej informacji prasowej;
  • Umieszczenie logo na oficjalnych plakatach i innych materiałach graficznych;
  • Dodatkowe działania promocyjne związane z treningiem patronackim zorganizowanym przez patrona medialnego (dedykowane posty w mediach społecznościowych, informacja o treningu w harmonogramie wydarzeń na stronie internetowej);
  • Dedykowany post w mediach społecznościowych Narodowego Dnia Sportu informujący o objęciu patronatem medialnym.

Oczekujemy:

  • Informowania o wydarzeniu na stronie internetowej w formie artykułu oraz (w przypadku prasy, telewizji i radia) poinformowania o wydarzeniu na łamach gazety/ w programie telewizyjnym/ audycji radiowej – przynajmniej raz przed wydarzeniem;
  • Informowania o wydarzeniu w mediach społecznościowych (Facebook i/lub Instagram) przynajmniej 2 razy przed wydarzeniem;
  • Wysłania mailingu do czytelników/odbiorców;
  • Wysłania mailingu do klientów (firm i punktów sportowych), które mogą zostać potencjalnymi partnerami Narodowego Dnia Sportu;
  • Umieszczenia relacji z Narodowego Dnia Sportu w mediach społecznościowych Patrona;
  • Zaangażowania się w kampanię w inny sposób – szczegóły do ustalenia.

 

Zapraszamy do kontaktu

Aleksandra Stronkowska
promocja@zwalcznude.pl

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z niej oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Zgoda