[vc_row css=”.vc_custom_1498821691933{padding-top: 50px !important;padding-right: 50px !important;padding-bottom: 50px !important;padding-left: 50px !important;}” el_id=”nds-page-content”][vc_column 0=””][vc_column_text 0=””]
[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”Zostań patronem medialnym Narodowego Dnia Sportu” font_container=”tag:h2|font_size:24|text_align:center|color:%23777777″ google_fonts=”font_family:Open%20Sans%3A300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C600%2C600italic%2C700%2C700italic%2C800%2C800italic|font_style:700%20bold%20regular%3A700%3Anormal” css=”.vc_custom_1595235941983{padding-bottom: 50px !important;}”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text css=”.vc_custom_1647269711920{padding-right: 50px !important;padding-left: 50px !important;}”]
Narodowy Dzień Sportu to wielka kampania społeczna, której celem jest zachęcenie Polaków do aktywnego życia, pełnego sportowych wyzwań i dobrej kondycji. To setki treningów w terenie, które odbywają się w całej Polsce – również w dużych i małych miastach.
Podczas X edycji planujemy organizację treningów w całym kraju (jeśli pozwoli na to sytuacja epidemiologiczna, stosując się do wszystkich zasad bezpieczeństwa), angażując lubianych i utytułowanych sportowców, ośrodki sportowe, siłownie i kluby fitness.
Zapraszamy do zostania Patronem Medialnym Narodowego Dnia Sportu 2022. To ważne wydarzenie i liczymy na Państwa wsparcie. W zamian proponujemy tytuł Patrona medialnego i szereg świadczeń wzajemnych. Szczegóły ustalamy z każdym indywidualnie.
Pakiet dla mediów branżowych
Proponujemy:
- Tytuł Patrona Medialnego Narodowego Dnia Sportu;
- Umieszczenie informacji/logo o patronacie w materiałach prasowych;
- Umieszczenie logo o patronacie na stronie www Narodowego Dnia Sportu z przekierowaniem do strony internetowej patrona;
- Możliwość wyboru konkretnych wydarzeń sportowych, przy których na stronie internetowej Narodowego Dnia Sportu pojawi się ikonka „Patron poleca” z logo Patrona.
Oczekujemy:
- Informowania o wydarzeniu na stronie internetowej w formie artykułu przynajmniej 2 razy przed wydarzeniem;
- W przypadku prasy poinformowanie o wydarzeniu w druku;
- Informowania o wydarzeniu w mediach społecznościowych (Facebook i/lub Instagram) przynajmniej 2 razy przed wydarzeniem;
- Wysłania mailingu do czytelników/odbiorców;
- Wysłania mailingu do klientów (firm i punktów sportowych), które mogą zostać potencjalnymi partnerami Narodowego Dnia Sportu;
- Zaangażowania się w kampanię w inny sposób – szczegóły do ustalenia.
Pakiet dla mediów lokalnych
Proponujemy:
- Tytuł Lokalnego Patrona Medialnego Narodowego Dnia Sportu,
- Umieszczenie logo na podstronie lokalnej Narodowego Dnia Sportu z przekierowaniem do Państwa strony internetowej,
- Umieszczenie informacji/logo o patronacie w lokalnej informacji prasowej,
- Umieszczenie logo na lokalnych plakatach i innych lokalnych materiałach graficznych,
- Dodatkowe działania promocyjne związane z treningiem patronackim zorganizowanym przez patrona medialnego (dedykowane posty w mediach społecznościowych, informacja o treningu w harmonogramie wydarzeń na stronie internetowej);
Oczekujemy:
- Poinformowania o wydarzeniu na stronie internetowej w formie artykułu oraz (w przypadku prasy, telewizji i radia) poinformowania na łamach gazety / w programie telewizyjnym / audycji radiowej,
- Poinformowania o wydarzeniu w mediach społecznościowych (Facebook i/lub Instagram) przynajmniej 2 razy przed wydarzeniem,
- Wysłania mailingu do czytelników/odbiorców;
- Wysłania mailingu do klientów (firm i punktów sportowych), które mogą zostać potencjalnymi partnerami Narodowego Dnia Sportu;
- Zaangażowania się w kampanię w inny sposób – szczegóły do ustalenia.
Pakiet dla mediów ogólnopolskich
Proponujemy:
- Tytuł Patrona Medialnego Narodowego Dnia Sportu;
- Umieszczenie logo Patrona na stronie Narodowego Dnia Sportu z przekierowaniem do strony Patrona;
- Możliwość wyboru konkretnych wydarzeń sportowych, przy których na stronie internetowej Narodowego Dnia Sportu pojawi się ikonka „Patron poleca” z logo Patrona;
- Umieszczenie informacji/logo Patrona w ogólnopolskiej informacji prasowej;
- Umieszczenie logo na oficjalnych plakatach i innych materiałach graficznych;
- Dodatkowe działania promocyjne związane z treningiem patronackim zorganizowanym przez patrona medialnego (dedykowane posty w mediach społecznościowych, informacja o treningu w harmonogramie wydarzeń na stronie internetowej);
- Dedykowany post w mediach społecznościowych Narodowego Dnia Sportu informujący o objęciu patronatem medialnym.
Oczekujemy:
- Informowania o wydarzeniu na stronie internetowej w formie artykułu oraz (w przypadku prasy, telewizji i radia) poinformowania o wydarzeniu na łamach gazety/ w programie telewizyjnym/ audycji radiowej – przynajmniej raz przed wydarzeniem;
- Informowania o wydarzeniu w mediach społecznościowych (Facebook i/lub Instagram) przynajmniej 2 razy przed wydarzeniem;
- Wysłania mailingu do czytelników/odbiorców;
- Wysłania mailingu do klientów (firm i punktów sportowych), które mogą zostać potencjalnymi partnerami Narodowego Dnia Sportu;
- Umieszczenia relacji z Narodowego Dnia Sportu w mediach społecznościowych Patrona;
- Zaangażowania się w kampanię w inny sposób – szczegóły do ustalenia.
Zapraszamy do kontaktu
Aleksandra Stronkowska
promocja@zwalcznude.pl
tel. 665 590 237
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_gallery type=”image_grid” images=”8442,8793,8855,8853,8851,9647,9893,12012,12008,12009,12700,12732″][/vc_column][/vc_row]